عشق آخر من
اگر...
اگر کلمه دوستت دارم قيام عليه بندهاي ميان من و توست اگر کلمه دوستت دارم راضي کننده و تسکين دهنده قلب هاست اگر کلمه دوستت دارم پايان همه جدايي هاست اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستين من به توست اگر کلمه دوستت دارم کليد زندان من و توست پس با تمام وجود فرياد ميزنم دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

داش مهران
ساعت22:01---8 تير 1391
تو این دوره زمونه عشق،دوستت دارم،و... معنی نداره.پول هستش که به همه اینا بها میده.وقتی پول داشته باشی همه دوستت دارن همه عاشقتن همه برات میمیرن...تو این زمونه اگه مردی پول نداشته باشه زن واسش تره هم خرد نمیکنه ی بوس کوچولو موچولو هم نمیده.والا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS