عشق آخر من
راستی دوستای گلم ۴شهریور تولد عشقمه ب نظرتون بهترین جمله ای ک میشه بهش گفت چیه لطفا بم بگین.... دوستون دارم عاشقای واقعی برام دعا کنین تو ی مخمصه ای گیر کردم خواهش میکنم برام دعا کنین که عشقم مثل قبل دوسم داشته باشه میدونین اگه اون بره یا ازم دل سرد شه هم خودم و هم اونی که باعث جداییمون شده رو میکشم پس خواهش میکنم برام دعا کنین...

نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت11:43---22 مهر 1392
سلام عزیزم ماکه ازعشق خیری ندیدیم ایشالا شماببینید.....یادت نره که اگه کسی توروبخوادحتی اگه توروباکس دیگه ای هم ببینه بازم میخوادت...شایداین خریت باشه امامن بااینکه عشقموبایکی دیگه میبینم امابازم میخوامشوبادیدنش قلبم تندتندمیزنه...یادت نره به عشقت التماس نکن عشق وگدایی نکن ماکردیم شمادیگه نکن،بهترینهاروبرات آرزومیکنم.

mina
ساعت18:16---26 تير 1391
قربونت برم عزيزم اميدوارم باهم خوشبخت بشين و خوشحال كنار هم زنده بمونين و زندگي كنين گلم آرزوي من واسه ي تو هستش گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS